online adverteren voor Gemeenten en Winkelcentra

Online adverteren voor gemeenten en winkelcentra is heel veelzijdig. Klanten komen bij ons met uiteenlopende vragen. Veelal worden campagnes omtrent een gebeurtenis of evenement ingezet. Hieronder vind je een aantal cases van klanten uitgelicht. Online adverteren voor gemeenten en winkelcentra gaan ook vaak hand in hand, beiden hebben veel mooie, bekende locaties. Wij maken vaak gebruik van herkenningspunten uit de omgeving.

Mensen in de omgeving vinden het leuk om herkenpunten te zien op social media. Door middel van sfeerbeelden en een pakkende tekst zorg jij ervoor dat je de doelgroep op de juiste manier weet te activeren. Wij hebben campagnes gedraaid voor nieuwbouwwijken, evenementen, stadspromotie (nationaal en internationaal) en verkiezingen. En… elke keer met mooie resultaten!

Gemeente landsmeer

Voor de gemeente verkiezingen van 2018 wilde Gemeente Landsmeer een hogere opkomst realiseren en mensen attenderen op de stembureaus. Hiervoor hadden ze een stemwijzer ontwikkeld, welke ze onder de aandacht wilden brengen bij de inwoners van Gemeente Landsmeer.

Onze uitvoering

Wij hebben een Facebook campagne opgezet en door middel van o.a. Canvas advertenties alle 18-plussers geactiveerd om de stemwijzer in te vullen en uiteraard naar de stembussen te komen.

De resultaten

De opkomstpercentage was ruim 4% hoger ten opzichte van de vorige verkiezingen, waarbij het landelijk gemiddelde maar met 1,1% was gestegen.

Gemeente Nieuwkoop

Gemeente Nieuwkoop kwam bij ons met de behoefte om mensen bewust te maken van het leven en het woonaanbod in de gemeente. Hierbij wilden ze vooral starters, gezinnen, natuurliefhebbers en mensen buiten de randstad bereiken.

Onze uitvoering

Voor de Gemeente Nieuwkoop hebben we meerdere kanalen ingezet: video creatie, Facebook advertising, Instagram advertising, Display advertising, pre-roll en in-page video advertising.

De resultaten

We hebben 3 x zo veel clicks gegenereerd dan vooraf verwacht en hebben 57 page likes op Facebook behaald op een pagina die nog niet bestond toen wij de campagne startten. Dit alles door een combinatie van verschillende kanalen, oftewel een multidisciplinaire aanpak.

CITYMALL ALMERE

Citymall Almere nam contact op met MKBanner omdat ze de tijd niet hadden om alle online marketingactiviteiten bij te houden en te optimaliseren. Er waren verschillende huisstijlen en richtlijnen vanuit het hoofdkantoor in Parijs waar we ons aan moesten houden. De voornaamste reden was om de verschillende evenementen te promoten op Facebook en Instagram.

Onze uitvoering

We hebben de Instagram pagina beheerd en ook alle content gemaakt. Daarnaast hebben we voor alle evenementen Facebook en Instagram advertenties gemaakt en geoptimaliseerd.

De resultaten

Mede door onze online inspanningen heeft Almere de beste binnenstad 2017/2019 gewonnen. Daarnaast hebben we meerdere complimenten vanuit het hoofdkantoor van Unibail-Rodamco mogen ontvangen voor onze Instagram activiteiten.

Uit ons verhaal is duidelijk dat beeld meer zegt dan 1000 woorden. Mochten je niet beschikken over geschikte en creatieve content, kunnen wij ook onze content specialisten voor jou aan de gang laten gaan!

Onze online specialisten zijn in staat om jouw campagne volledig te verzorgen en zullen wekelijks rapporteren over de resultaten. Wat de insteek van de campagne ook is, onze specialisten vinden de juiste doelgroep en weten hoe ze de doelgroep moeten aanspreken!

Neem contact met ons op!

Deze klanten gingen jou voor: